The Human Factor, the most relevant point of contact for corporate communication today

Authors

Abstract

Currently humanity is living the era of network society, a situation that has allowed new technologies to be protagonists of the social evolutionary process. This fact has discouraged face-to-face interactions, transferring it to the virtual world. That is why it is seen as an opportunity for corporate communication to rescue the interactions of its brands with its clients in person, live and direct, seeking to generate greater bonds of trust between the two parties.

Keywords

Interaction, relationship, moments of truth, face-to-face live communication, interaction, face-to-face, live communication

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Author Biography

Javier Andrés Mayorga Gordillo, Universidad Autónoma de Occidente Cali - Valle del Cauca.

Formación Académica:

  • Doctor en Publicidad y Relaciones Públicas – Universidad Autónoma de Barcelona (Barcelona – España)
  • Máster en Comunicación Estratégica – Universidad Rovira i Virgili (Tarragona – España)
  • Máster en Relaciones Públicas y Gabinetes de Comunicación – Universidad Autónoma de Barcelona (Barcelona – España)
  • Administrador de Empresas – Pontificia Universidad Javeriana (Bogotá – Colombia)

Experiencia Laboral:

  • Docente Ciencias Administrativas - Universidad Autónoma de Occidente (Cali - Colombia) (Actualmente)
  • Director de Cuenta – Agencia Penta BTL (Bogotá – Colombia)
  • Ejecutivo/Productor – Agencia Love (Bogotá – Colombia)
  • Director de Producción y Logística – Agencia Love (Bogotá – Colombia)

Published

2018-02-02

How to Cite

Mayorga Gordillo, J. A. (2018). The Human Factor, the most relevant point of contact for corporate communication today. Questiones Publicitarias, 1(21), 27–32. https://doi.org/10.5565/rev/qp.301

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